عنوان انگلیسی مقاله:Effects of perceived service fairness on emotions, and behavioral intentions in restaurants
عنوان فارسی مقاله:اثر درک مشتریان از منصفانه بودن خدمات بر احساسات و نیات رفتاری آنها در رستوران ها
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 22
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله:
دانلودترجمه سلیس و روان مقاله آماده خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده:
هدف:
این پژوهش به ارزیابی روابط متقابل میان درک مشتریان از منصفانه بودن
خدمات در رستوران ها، احساسات و نیت های رفتاری شان کمک می کند.
طرح
تحقیق/ روش شناسی/ روش تحقیق: داده های این پژوهش در دو رستوران تصادفی در
امریکا گردآوری شده اند. برای تجزیه و تحلیل داده¬ها، پیرو مدل دو مرحله
ای اندرسون و گربینگ، از دو روش مدل اندازه گیری و مدل ساختاری استفاده شده
است.
یافته ها: این پژوهش برمبنای مدل محرابیان- راسل، نقش های
متفاوتی را برای ادراک مشتریان از انصاف و ارتباط آن با احساسات و نیت های
رفتاری نشان می دهد. مشخص شد که ارائه قیمت های معقول و فراهم آوردن خدمات
کارامد و به موق، ع کلید رفع احساسات منفی است. به طور همزمان، یافته ها
نشان می دهند که ارائه خدمات ملموس با کیفیت بالا و خدمات ناملموس در ایجاد
احساسات مثبت در مشتریان و سرانجام در مشاهده رفتارهای مطلوب از آن ها در
آینده نقش حیاتی دارند.
ادامه مطلب ...