مقالات تحقیقاتی

انگلیسی و لاتین

مقالات تحقیقاتی

انگلیسی و لاتین

ترجمه مقاله مدل فازی برای ارزیابی مناسب بودن اجرای ERP

عنوان انگلیسی مقاله: A fuzzy model to evaluate the suitability of installing an enterprise resource planning system
عنوان فارسی مقاله: یک مدل فازی برای ارزیابی مناسب بودن اجرای سرمایه گذاری سیستم برنامه ریزی منابع (ERP)
دسته: کامپیوتر - مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 17
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
استفاده از (ERP) به عنوان شالوده اصلی برای مجتمع سازی محدوده کامل فرایندها و عملکردهای شرکت های تجاری آشکارا مفید بود و در بسیاری از شرکتهای بزرگ مقادیر بزرگی داده را در سیستم اطلاعاتی شان مدیریت می کند و از دیدگاه اقتصادی سود آور است . بنابراین تصمیم به کار گرفتن یک سیستم ERP درتمامی شرکت ها همواره چندان واضح  نبوده . این بستگی به اندازه منافع آینده و و خصوصیات شرکت بستگی خواهد داشت. بنابراین پارامترهای متفاوتی مانند خصوصیات و جنبه های بازاریابی برای گرفتن تصمیم در مورد مناسب بودن  سیستم ERP ارزیابی خواهند شد . این پارامترها ممکن است خصوصیات یا دانش متفاوتی در باره  سیستم ها داشته باشند که می تواند مبهم یا نادرست باشد . بنابراین این موضوع دلالت بر این دارد که فرایندهای ارزیابی می تواند اطلاعات ناهماهنگ را مدیریت نماید . در این مقاله ما مدل ارزیابی فازی را برای ارزیابی مناسب بودن سیستم ERP بر  اساس تصمیم گیری چند متخصصی یا همان (ME-DM) ارائه می دهیم که می تواند با اطلاعات ناهماهنگ مرتبط باشد. 
معرفی
فناآوری اطلاعات یا همان (IT) اثر بزرگی بر روی بهره وری سازمانها دارد. شرکتها سیستم های اجرایی مانند طرحریزی منابع کسب و کار (ERP) طرح ریزی منابع مقتضی – تبادل الکترونیکی داده ها و غیره را برای توسعه بهره وری  نشان داده اند . بنابراین سیستم های (ERO) اخیرا برای پتانسیلشان در امر تصمیم سازی موثر توجه بسیار زیادی رادریافت کرده اند . ایجاد سیستم  های (ERP) در شرکتهای بزرگ یک بهینه سازی در زنجیره ارزشی داخلی شرکتها ایجاد کرده است و سود و منافع مهمی را به  بار آورده ات .

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

ترجمه مقاله فلسفه ی آموزش و تأثیر روبه رشد پژوهش تجربی و آزمایشی

عنوان انگلیسی مقاله: Philosophy of Education and the Growing Impact of Empirical Research
عنوان فارسی مقاله: فلسفه ی آموزش و تأثیر روبه رشد پژوهش تجربی و آزمایشی بر روی آن
دسته: علوم تربیتی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 22
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
نقطه ی شروع: موفقیت پیروز مندانه ی تجربه گرایی 
از اواخر قرن نوزدهم، متد های پژوهش تجربی در آموزش مورد استفاده قرار گرفته است. متدهای آزمایشی در ابتدا از آزمایشگاه های روانشناسی آن زمان نشأت گرفتند و به سرعت با متد های آماری کاربردی که در علوم آموزشی آمریکایی ها رایج بودند، ادغام شدند. چنین رویه هایی این امکان را فراهم کرده تا به مطالعه ی مجموعه تست های دانشجویانی که قبلاٌ بیرون از حیطه ی آموزشی بوده اند پرداخته شود. مشاهداتی نیز در این حوزه توسعه یافته و این امکان را فراهم کردند تا به مطالعه ی پدیده هایی در بازی کودکان یا رفتار بزرگسالان پرداخته شود.  بنیانگذار این پژوهش های جاری، آقای استن لی هال بود.
این پژوهش  بین المللی، به تصدیق مزایایی پرداخته است و اینکه از نظر سیاسی و یا توسط انجمن های معلمی پشتیبانی شده است. در اصل، تقاضاهای عموم یا گروه های مربوطه از سهام دارن، بر روی رفتار علم آموزشی تأثیر گذاشته است. این به نوبه ی خود مزیت دیگری را مطرح میسازد: انتزاع های فلسفی  که بر خلاف روش ها یا برنامه های فلسفی دسته بندی شده است، باید مورد اجتناب قرار گیرد. از نظر تئوریک، هیچ گرایی در پژوهش تجربی وجود ندارد که نیازی به صرف وقت بلند مدت نداشته باشد، بلکه نیاز به موضوعات و متد هایی انحصاری دارد. این موضوعات، بیشتر جنبه ی عمل گرایی   داشته و متد ها نیز به همانطور که باید باشند، شفاف هستند و نیاز به آموزش ثابت و دستورالعمل هایی دارند.
یافته های پژوهش های تجربی اولیه نیز دارای مزایایی فوری بوده است. منحنی یادگیری رایجی که از پژوهش حافظه نشأت گرفته است، در کلاس های درسی مورد پذیرش قرار گرفته است، همانطور که تست های هوشی و اندازه گیری های موفقیت و متد های مدیریت معاصر نیز به منظور تضمین یک سازمان مدرسه ای کارآمد طراحی شده اند. یکی از پیروان و پشتیبانان انقلاب بهره وری در ایالات متحده، آقای جان دوی بود که بیشتر وی را به خاطر یافته های تجربی یا نظریه های فیزیولوزیکی میشناسند.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

ترجمه مقاله تبعیض رسمی و غیر رسمی بر علیه زنان در محیط کاری

عنوان انگلیسی مقاله: FORMAL AND INFORMAL DISCRIMINATION AGAINST WOMEN AT WORK
عنوان فارسی مقاله: تبعیض رسمی و غیر رسمی بر علیه زنان در محیط کاری
دسته: اجتماعی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 28
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
زمانی که از ما پرسیده میشود در مورد یک رفتار خصومت آمیز برای زنان در محیط کاری فکر کنیم، اولین چیزی که به ذهن ما میرسد، نمونه ای از آزار های جنسی یا تبعیض قائل شدن در استخدام می-باشد. چنین وابسته سازی هایی قطعاٌ شگفت انگیز نخواهند بود: حتی در سنی که چنین رفتارهایی ننگین به شمار میرود و در حد زیادی نیز غیرقانونی میباشد، چنین بدرفتاری های سازمانی به نظر بسیار رایج میباشد. در طی چند سال اخیر گزارشات زیادی مبنی بر تأیید چنین رفتارها و تبعیضاتی در سازمان گزارش شده است(Morris,Bonamici&Neering,2005). برای مثال، مورگان استنلی در یک سرمایه گذاری بانکی، 54 میلیون دلار را برای  کارمندان زنی پرداخت کرد که مدعی بودند حقوق و مزایای آنها با سایر همکاران مرد آنها برابر نبوده است. علاوه بر این، 1.6 میلیون زن در حال حاضر و قبلاٌ که در wal-Mart کار میکردند واجد شرایط برای حضور در دادگاه های حق و حقوق شهروندی بوده اند: مانند زنان مورگان استنلی، آنها ادعا میکردند که قربانی تبعیضات جنسی بوده اند(greenhouse 2004). در اصل، با توجه به آمار و ارقام کمسیون فرصت های برابر شغلی، در طی 12 سال اخیر ، دادخواهی های مربوط این تبعیضات و یا میزان خسارات پولی حاصله از این دادخواهی ها کاهش یافته است.
نه اینکه تمامی تبعیضات در محیط کاری چنین توجهاتی را به خود معطوف کنند. مدارک فعلی حاکی از تبعیضات جنسیتی میباشد. یک سری مطالعات اخیر نشان داده است که بسیاری از زنان در موقعیت های شغلی بالا در شرکت ها و کارخانجات، مدعی هستند که محروم سازی اجتماعی جدایی از تبعیض، مانعی برای پیشرفت شغلی زنان میباشد. مثال هایی از این تبعیض شامل فقدان موعظه و نصیحت، محروم شدن از شبکه های ارتباطی غیر رسمی، و فرهنگ همکاری ناعادلانه میباشد. یافته های بیشتر نشان میدهد که چنین رفتارهایی برای هر شخصی در محیط کار قابل قبول نیست: مردان به طور قابل ملاحظه ای نسبت به زنان در مورد این فاکتور ها حساسیت نشان میدهند.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

ترجمه مقاله بازگشت سرمایه ی امنیتی برای پلتفرم های ابری

عنوان انگلیسی مقاله:Return on Security Investment for Cloud Platforms
عنوان فارسی مقاله: بازگشت سرمایه ی امنیتی برای پلت فرم های ابری
دسته: فناوری اطلاعات - کامپیوتر
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 21
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
مهاجرت به سمت  سرویس های رایانش ابری را میتوان  تصمیمی پیچیده دانست چرا که چندین پارامتر عمده وجود دارد که میتواند در تصمیم گیری شما  در این خصوص نقش داشته باشد(مانند بودجه ی موجود، هزینه ها، کارائی و غیره). یکی از این پارامتر ها، امنیت اطلاعات و همچنین سرمایه ی مورد  نیاز برای تضمین  امنیت این اطلاعات میباشد. یک کلاینت نیاز داشته تا قابلیت های توسعه ی مختلفی  که توسط  سرویس دهندگان ابری (CSP)  فراهم شده است را  مورد ارزیابی قرار دهد. این مقاله، مجموعه ای از  متریک ها را ارائه خواهیم داد  که (بر حسب هزینه و جابجایی).  بر روی ارزیابی کنترل های امنیتی در یک توسعه ی ابری متمرکز میباشدیک چنین روشی میتواند از کلاینت درباره ی این موضوع که آیا باید بخشی از سرویس ها، داده ها یا زیر ساهتار های خود را به یک CSP منتقل کند یا خیر، پشتیبانی کند.
واژگان کلیدی:امنیت ابری، متریک ها، کنترل ها، بازگشت سرمایه(ROI)، بازگشت سرمایه ی امنیتی (ROSI)، تحلیل سود-هزینه
فهرست ترجمه:
چکیده
1.مقدمه
2. پروسه ی تصمیم در خصوص انتقال
3.معیار های امنیتی ابری
A.آسیب
B.هزینه ی کنترل
C.نرخ انتقال کنترل
D.آسیب وابسته
4.معیار های ROSI
A.ارزیابی بازگشت سرمایه ی امنیتی (a-ROSI)
B.کنترل بازگشت سرمایه ی امنیتی (c-ROSI)
D.بازگشت سرمایه ی امنیتی (ROSI)
5.سناریوی موردی
6.فعالیت های مربوطه
7.مباحث

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

ترجمه مقاله یک طراحی معماری گونه به منظور بازیابی کارآمد اطلاعات در وب معنایی

عنوان انگلیسی مقاله: An architectural design for effective information retrieval in semantic web
عنوان فارسی مقاله: یک طراحی معماری گونه به منظور بازیابی کارآمد اطلاعات در وب معنایی
دسته: کامپیوتر - مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 26
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
سیستم بازیابی اطلاعات وب(IR) که امروزه شاهد آن هستیم، میتواند فقط اطلاعات را بر مبنای واژگان کلیدی بازیابی کند که یک چنین روشی برای حجم زیادی از داده ها ناکارآمد میباشد . چنین روشی دارای قابلیت های محدودی در بدست آوردن مفاهیمِ مربوط به  نیازمندی های کاربر و رابطه ی بین واژگان کلیدی مربوطه میباشد. این محدودیت ها باعث ارائه ی ایده ای تحت عنوان جستجوی مفهومی کاربر شده که شامل مفاهیم و معانی میباشد. در این مطالعه قصد داریم سیستم بازیابی اطلاعات معنایی را برای یک جستجوی وب معنایی ارائه داده و الگوریتمی کارمد را برای بازیابی اطلاعات به صورت کارآمد ارائه دهیم. این معماری یک لیستی از واژگان کلیدی که توسط کاربر فراهم شده است را به همراه یک پرس و جو به عنوان ورودی  دریافت کرده و  آنرا به یک پرس و جوی معنایی تبدیل میکند. این پروسه ی تبدیل با کمک مفاهیم دامنه مربوط به هستی شناسی های دامنه ی موجود صورت گرفته و روابطی معنایی را در زمان اجرا بین آنها پیدا میکند. اطلاعات مربوط به پرس و جوی معنایی نیز بازیابی شده و بر اساس سطح ارتباط آن و با کمک یک الگوریتم بهبود یافته رتبه بندی میشود. تحلیل کارائی نشان میدهد که سیستم پیشنهادی میتواند میزان صحت و کارآمد بودن این روش را برای بازیابی مستندات وب مربوطه در مقایسه با سیستم های موجود بهبود دهد.
واژگان کلیدی: بازیابی اطلاعات ، وب معنایی، جستجوی معنایی، هستی شناسی، پرس و جوی معنایی

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

ترجمه مقاله موازنه ی پویا در بکارگیری رایانش ابری :کاربرد نظریه فیلد میانگین

عنوان انگلیسی مقاله: Studying Dynamic Equilibrium of Cloud Computing Adoption with Application of Mean Field Games
عنوان فارسی مقاله: موازنه ی پویا در بکار گیری رایانش ابری ،با کاربرد نظریه فیلد میانگین
دسته: کامپیوتر - مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 16
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
امروزه تکنیک های محاسباتی ای که بر مبنای کلاینت/سرور وجود دارد، در حال تغییر رویکرد و موضع خود به سمت رایانش های ابری هستند.گرایشی که به سمت زیر ساختار های ابری وجود دار، فقط محدود به دنیای تجارت و شغل نیست، بلکه حتی ریشه در آژانس های دولتی نیز دارد. مدیران هر دو بخش باید یک دیدگاه شفافی از این حوزه داشته باشند تا بتوانند واکنش مناسبی به یک اقتصاد متغیر و محیط تکنولوژیک، نشان دهند. در این مطالعه قصد داریم  یک موازنه یا تعامل پویایی را در بکار گیری سرویس رایانش ابری، به وسیله ی کاربرد نظریه  فیلد میانگین ارائه دهیم. در فرمولاسیون ما، هر عامل (مثلاٌ هر شرکت یا آژانس دولتی)  در بین دو  مسئله ی " پیاده سازی برنامه ی رایانش سنتی" و " انتقال  به برنامه های رایانش ابری" قرار گرفته است. به منظور تصمیم گیری در خصوص اینکه سطح انتقال به رایانش ابری چطور باید باشد، هر عامل باید هزینه ی کلی ای که شامل دو مؤلفه میباشد را بهینه سازی کند: هزینه ی کاری مربوط به جابجایی به سرویس رایانش ابری و هزینه ی پیاده سازی رایانش ابری. در این فرمولاسیون،  هزینه ی بکار گیری برای پیاده سازی رایانش ابری ، متکی به تصمیم گیری در خصوص بکار گیری این سرویس ها میباشد. بنابراین یک سطح بهینه ی عامل در خصوص  بکار گیری این سرویس های ابری، نه تنها بسته به تلاش خودش و هزینه های بکار گیری دارد، بلکه متأثیر از تصمیم های بکای گیری این رویس ها نیز میشود. این مسئله ی تصمیم گیری، به وسیله ی سیستمی از معادلات دیفرانسیل جرئی (PDE) هال حال شده است، که در آن، PDE های بازی های فیلد میانگین، از یک PDE رو به عقب، معادله ی جاکوبی همیلتون برای یک مسئله ی کنترل شده و یک معادله ی Fokker-Planc تشکیل شده است. بنابراین، راه حلی که توسط معادله ی Fokker-planck فراهم میشود به ما اجازه داده تا تکامل پویایی چگالی را در بکار گیری رایانش ابری مورد مطالعه قرار دهیم. بنابراین این روش به ما اجازه داده تا تأثیر تصمیم گیری های بکار گیری تکنولوژی را بر روی تصیمم گیری بهینه ی شرکت مورد ارزیابی و بررسی قرار دهیم.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

ترجمه مقاله فاکتورهای تأثیر گذار بر رفتار خرید مشتری در زمینه ی خرید آنلاین

عنوان انگلیسی مقاله: Identifying Key factors affecting consumer purchase behavior in an online shopping context
عنوان فارسی مقاله: تشخیص فاکتورهای کلیدی تأثیر گذار بر روی رفتار خرید مشتری، در زمینه ی خرید آنلاین
دسته: اقتصاد- تجارت الکترونیک
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 18
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
از آنجایی که تراکنش های خرید در دنیای واقعی، بر مبنای فعالیت های رو دو رو بین مشتری و پرسنل سرویس میباشد، تعاملات در تجارت الکترونیکی غالباٌ در وب سایت فروشنده اتفاق می افتد. در این مطالعه به بررسی روابط بین مشخصه های متعدد خرید آنلاین و رفتار خرید مشتری پرداخته شده است. نتایج مطالعه ی آنلاین با 602 مشتری کره ای از یک فروشگاه کتاب آنلاین ، حاکی از این بود که اطلاعات کیفیت، کیفیت واسط کاربری و دیدگاه امنیت، بر روی رضایتمندی اطلاعات و مزایای رابطه ای تأثیر داشته، که این به نوبه ی خود  به میزان قابل ملاحظه ای مرتبط با تعهد سایت مصرف کننده و رفتار خرید واقعی میباشد.
واژگان کلیدی: تجارت الکترونیک ، اطلاعات، فروش، رفتار مشتری، وفاداری
مقدمه
محیط تجارت الکترونیکی مبتنی بر اینترنت، به مشتریان اجازه داده تا اطلاعات مربوط به خرید خود را جستجو و یا محصول یا سرویسی را به وسیله ی تعامل مستقیم با فروشگاه آنلاین خریداری کنند. خرید های مشتری غالباٌ بر مبنای ظاهر فضای سایبری، مانند تصاویر، عکس ها، اطلاعات کیفیت و کلیپ های ویدئویی مربوط به ویدئو میباشد (Loshe,Spiller 1998;Kolesar ,Galbraith 2000). خرید از یک فروشگاه آنلاین ، مشابه با خرید از یک کاتالوگ کاغذی میباشد، چرا که هر دو شامل تحویل ایمیلی محصول خریداری شده بوده و در هر دو مورد، مشتری نمی تواند آیتم های خرید را لمس یا بو کند(Spiller,Loshe 1997). از این رو تعهد تجارت الکترونیکی و خرید آنلاین، به میزان زیادی بسته به واسط کاربری و چگونگی تعامل با کامپیوتر ها میباشد. علاوه بر این، مشخصه های نمایش اطلاعات، هدایت، تکمیل سفارش در یک رسانه ی خرید تعاملاتی، یکی از فاکتورهای مهم در ایجاد اطمینان تجارت الکترونیکی نسبت به فروش های مرسوم میباشد

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

پروژه بررسی عوامل موثر بر عملکرد کارکنان بانک

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: عوامل موثر بر عملکرد کارکنان بانک
دسته: مدیریت - بازرگانی
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 99
+ همراه با پرسشنامه 
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
این مقاله روش انجام ارزیابی عملکرد کارکنان را شرح می‌دهد. معیارهای ارزیابی عملکرد، ارتباط بین ارزیابی عملکرد با ارزشیابی مشاغل و حقوق و مزایا، فنون مختلف ارزیابی عملکرد، اهداف، مکان و زمان ارزیابی عملکرد، خصوصیات شخصیتی ارزیاب و سایر نکات و جزئیات انجام ارزیابی عملکرد از جمله مباحث این مقاله هستند. 
اهداف : هدف کلی عبارت است از « تعیین عوامل موثر بر عملکرد کارکنان در ادارات».
روش : پژوهش حاضر که حاصل پژوهش میدانی بوده ، جزء مطالعات توصیفی - تحلیلی و به لحاظ روشی در قلمرو تحقیقات میدانی – روش تحقیق پیمایشی قرار می گیرد. واحد تحلیل فرد می باشد و جامعه آماری متشکل از کلیه کارکنان بانک های شهرستان قروه می باشد.
کلیدواژه : ارزیابی عملکرد کارکنان؛ ارزیاب؛ معیارهای ارزیابی؛ فنون ارزیابی عملکرد کارکنان؛ ارزشیابی مشاغل

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

پروژه منبع تغذیه سوئیچینگ

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: منبع تغذیه سوئیچینگ
دسته: رشته مهندسی برق - گرایش الکترونیک
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 64
________________________________________________________
چکیده
این پروژه در مورد منابع تغذیه سوئیچینگ با کنترل جریان می باشد. این نوع کنترل در نسل جدید منابع تغذیه سوئیچینگ کاملأ رواج یافته است. این پایان نامه در مورد انواع منابع تغذیه سوئیچینگ و مزایا و معایب هر یک از آنها و تفاوتهای بین انواع مختلف کنترل با حلقه های فیدبک و معرفی و طرز کار آی سی های PWM با کنترل جریان از شرکتهای مختلفی همچون:
MICROCHIP – ON SEMICONDUCTOR –TEXAS INSTRUMENT و غیره پرداخته است.
مقدمه:
ایده منابع تغذیه سوئیچینگ در سال 1970 توسط مهندسان الکترونیک مطرح گردید که در ابتدای امر از بازدهی پایینی برخوردار بود ولی در مقایسه با باتریها و منابع تغذیه آنالوگ وزن و حجم کوچکتر ولی در عین حال توان بالایی داشتند.
در طرحهای نخستین منابع تغذیه از عناصر ابتدایی نظیرBJT  و مداراتMONOSTABL و ASTABL استفاده می شد که این خود باعث کاهش راندمان چیزی درحدود 68%   می شد. امروزه منابع تغذیه سوئیچینگ جایگاه خاصی در صنعت برق و الکترونیک و مخابرات یافته اند و بدلیل برتریها و مزایای زیادی که نسبت به دیگر منابع تغذیه دارا  می باشند توجه صنعتگران ومهندسان برق را به خود معطوف کرده اند تا جایی که گروهی از مهندسان الکترونیک در بهبود و کاراییها و کیفیت آنها تحقیقات گسترده ای  انجام داده اند البته نتیجه این تلاشها پیشرفت روزافزونی است که در ساخت این سیستمها  پدید آمده است. البته پیشرفت درتکنولوژی ساخت قطعات نیز تاثیربسزایی درمنابع تغذیه سوئیچینگ داشته است.
با پیداش ماسفتهای سریع و پرقدرت تلفات ترانزیستوری بطور چشمگیری کاهش پیدا کرد   و عمده تلفات در ترانسها خلاصه شد که برای غلبه بر این مشکل فرکانس کاری مدار را تا حد MHZ 1 افزایش دادند.
بنابراین در اصل سعی شده تا درانجام تحقیق از آخرین فن آوریهای روز استفاده شود. امید آنکه مورد قبول محققان و مهندسان این رشته واقع شود.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

پروژه مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM )

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM )
دسته: مدیریت
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 67
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
اخیرا مسائل مربوط به آینده بازاریابی مخصوصا این مساله که آیا بازاریابی سنتی مناسب شرایط غالب قرن حاضر است یا خیر، توجه بسیاری از محققان را به خود جلب کرده است. هرچند در مورد به‌کار گیری اصل اساسی و اولیه بازاریابی یعنی برآوردن نیازهای مشتریان اجماع نظر وجود دارد، اما بحث بر سر این است که محیط کنونی بازار با تغییرات بنیادی نسبت به دهه 60 میلادی تغییر در روشهای اجرای اصول را ضروری می سازد. 
در دنیای امروز بایستی از بازارهای بالغ و به حد کمال رسیده ای سخن گفت که ویژگیهای متفاوتی نسبت به گذشته دارند و از مهمترین ویژگیهای آنها می توان به مهارت و قدرت مشتری و کاهش تاثیر تبلیغات بر وی اشاره نمود. امروزه عرضه کنندگان در بازار کالاهای صنعتی و مصرفی با مشتریانی مواجه اند که تقاضاهای نامحدودی دارند اما کمتر تحت تاثیر ابزار های سنتی بازاریابی قرار می گیرند. از سوی دیگر محصولات بازار از دید مشتری تفاوت زیادی با یکدیگر ندارند چنان‌که نام تجاری محصول مورد نظر مشتری در دسترس وی نباشد به راحتی «برند» دیگری را جایگزین آن  می کند و این نشاندهنده کاهش وفاداری مشتریان است. رقابت قیمتی نیز معنی سابق را از دست داده است و سازمانهای بازار گرا و مشتری مدار به جای رقابت بر سر قیمت به حفظ و ارتقای وفاداری مشتری به عنوان ابزاری جدید در بازاریابی می اندیشند.
در مفهوم بازاریابی اعتقاد بر این است که نیل به اهداف سازمانی بستگی تام به تعریف و تعیین نیازها و خواسته های بازار های هدف و تأمین رضایت مشتری به نحوی مطلوب‌تر و مؤثرتر از رقبا دارد .در دنیای رقابتهای فزاینده امروز، شرکتهایی موفق خواهند بود که رضایت مشتریان خود را بیشتر تأمین کنند. شرکتهایی که صرفا به دنبال فروش کوتاه مدت نبوده و کسب رضایت بلندمدت مشتری را از طریق ارائه کالاها و خدمات همراه با ارزش برتر و متمایز وجهه همت خود قرار دهند.
در این بازار فوق العاده پویا مشتری از سازمان انتظار دارد که بیشترین ارزشها را با مناسب‌ترین قیمت عرضه کند و سازمانها نیز مدام به دنبال روشهای جدید و ایجاد نوآوری در خلق و ارائه ارزش هستند و حتی از ارزش مشتری تحت عنوان « منبع آتی مزیت رقابتی » خویش نام می برند.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید