پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
دسته: تحقیقات مکانیکی، تحقیقات دینامیکی
عنوان کامل:بررسی اصول مهندسی انواع سیستم های تعلیق و محرک
فرمت فایل: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش
تعداد صفحات پروژه: 310
______________________________________________________
مقدمه:
در
این پروژه که ترجمه فصل یک و سه کتاب لاتین شاسی اتومبیل (اصول مهندسی)
تالیف پروفسور جانسن ریمپل و هلمت استول می باشد، به بررسی انواع سیستمهای
تعلیق با توجه به جلو محرک، عقب محرک و چهار چرخ محرک بودن آنها پرداخته می
شود و مزایا و معایب هریک بیان می گردد. سپس هندسه مرکز و محورهای غلتش
بیان می گردد.
در پایان حرکت چرخ ها و زوایای چرخ و فرمان و همچنین تاثیر نیروهای مختلف روی تغییرات زوایا و موقعیت چرخ ها بررسی می گردد.
جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید