ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
فایل در فرمت Word بوده و کاملا قابل ویرایش است
مطالعه موردی خوزستان
قابل ارائه به مقاطع کاردانی تا ارشد
فهرست:
چکیده
مقدمه
2- طرح مسأله و بیان موضوع
3- حوزه ها و مفاهیم نظری
3-1- شرارت و خشونت آموخته شده
3-2-1- یادگیری اجتماعی-مشاهده ای؛ نظریه آلبرت بندورا
3-2-2 سوابق پژوهشی و عوامل ساختاری کودک آزاری
3-2-3 پیامدهای کودک آزاری
4- تعریف مفاهیم
4-1- تعریف پرخاشگری
4-2 تعریف کودک آزاری
4-3- تعریف شدت الگوی مجرمانه شرارت و کودک آزاری
4-3-1 ایام حبس و نوع مجازات شرارت
4-3-2 شدت کودک آزاری
5- سؤالات و فرضیات پژوهش
6- روش شناسی پژوهش
6-1- جامعه و نمونه آماری
6-2- ابزار جمع آوری اطلاعات
7- یافته ها و داده های آماری
7-1- گزارش آزمون فرضیه ها
8- بحث و نتیجه گیری
9- پیشنهادات و محدودیتهای پژوهش
منابع
چکیده:
این مقاله به بررسی ارتباط سبب شناختی بین ایذاء در دوران کودکی از سوی والدین و بروز جرم شرارت در دوره های بعدی زندگی این کودکان می پردازد. بر مبنای نظریه برکوئیتس که معتقد به یادگیری مشاهده ای خشونت در دوران کودکی است و همچنین یادگیری مشاهده ای بندورا طرح مقاله و ساخت آزمون طراحی گردید. جامعه پژوهشی این بررسی شامل کلیه مجرمین بزه شرارت و خشونت در زندانهای خوزستان در سال 1384 می باشد که با نمونه گیری تصادفی 80 نفر از آنها انتخاب و آزمون کودک آزاری در مورد آنها اجراء و پرونده محکومیتی و مددکاری آنها مورد مطالعه قرار گرفت. فرضیه اصلی پژوهش، معناداری و هماهنگی سبب شناختی بین این دو پدیده را تایید کرد. و ادامه مطلب ....
جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید