عنوان انگلیسی
مقاله:IMPACT OF INTERNAL BRANDING ON SERVICE EMPLOYEE’S QUALITY
COMMITMENT – STUDY ON I. T. SOLUTION SECTOR OF PAKISTAN
عنوان فارسی مقاله: تاثیر برندسازی داخلی بر تعهد کیفیت کارکنان خدمات- مطالعه بر روی بخش راهکار فناوری اطلاعات در پاکستان
دسته: اقتصاد - بازاریابی - فناوری اطلاعات
فرمت فایل ترجمه شده: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 14
ترجمه سلیس و روان مقاله آماده خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده
این
مطالعه به منظور بررسی تاثیر برندسازی داخلی بر روی تعهد کیفیت خدمات
کارکنان انجام شد. برندسازی داخلی استفاده از تکنیک های مختلف به منظور
برقراری ارتباط با ارزش های برند اصلی و دادن وعده در داخل سازمان با هدف
همتراز نمودن خدمات کارکنان با فرایند برندسازی است. از سوی دیگر، تعهد
کیفیت شناسایی کارکنان بخش خدمات با کیفیت هدف گرایی سازمان می باشد. بررسی
انجام شده در این زمینه نشان داد که سطح برندسازی داخلی تاثیر نسبتا زیاد و
در عین حال بسیار مثبتی بر سطح تعهد کیفیت دارد. چهار روش اساسی برندسازی
داخلی از جمله آموزش، جهت گیری، جلسه توجیهی و نشست گروهی اساسا در نظر
گرفته شده اند تا همبستگی قابل توجه و متوسط در تعهد کیفیت و همچنین اجزاء
را نشان دهند. عوامل موثر از جمله تعیین کارمند، سن و تجربه نیز برای تاثیر
مثبت شان بر روی برندسازی داخلی و تعهد کیفیت مورد بررسی دقیق قرار
گرفتند. با این حال، نه برندسازی داخلی و نه تعهد کیفیت هیچیک تحت تاثیر
این عوامل جمعینی قرار ندارند.
مقدمه
ما در
عصر برندسازی زندگی می کنیم که برندها در آن ثابت نموده اند که با ارزش
ترین جنبه های ارائه و همچنین با ارزشمند ترین دارایی برای یک تجارت می
باشند. برندسازی در بخش خدماتِ مصرف کننده اهمیت ویژه ای دارد و قبل از
تجربه قادر به ارزیابی کیفیت خدمات نیست. یکی دیگر از ویژگی های مهم در بخش
خدمات این است که ارائه موفقیت آمیز فرایند خدمات در حد زیادی به مهارت ها
و استعداد کارکنان بخش خدمات بستگی دارد.
جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید