ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
فرمت فایل: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش
مقدمه
در جهان امروز با توجه به سرعت و حجم اطلاعات و چالش های پیش روی سازمانها، ضرورت داشتن معیارهایی برای تعیین موقعیت و برنامه ریزی بر اساس نقاط ضعف و قوت بیش از پیش ضروری به نظر می رسد.. دستگاههای اجرایی اعم از وزارتخانه ها، سازمان ها، موسسات و شرکتهای دولتی به عنوان واحدهای صف و ستاد از طرف قانون گذار برای انجام وظایف دولت ایجاد گردیده است و با توجه به وظایف، مسئولیت ها و منابع در اختیار هر یک از واحدهای مذکور ملزم به پاسخگویی می باشند. ارزیابی عملکرد یکی از مهمترین فرآیندهای راهبردی است که ضمن ارتفاء پاسخگویی میزان تحقق اهداف و برنامه های هر سازمان را مشخص می کند ارزیابی به عنوان یکی از فعالیتهای کلیدی و از عناصر اصلی مدیریت به شمار می رود و ابزاری است کارآمد که مدیر و کارکنان از طریق آن به نقاط قوت و ضعف سازمان پی برده و با ریشه یابی آنها اقدامات اصلاحی جهت بهبود عملکرد را انجام می دهد.
جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید