عنوان انگلیسی مقاله: Identifying Key factors affecting consumer purchase behavior in an online shopping context
عنوان فارسی مقاله: تشخیص فاکتورهای کلیدی تأثیر گذار بر روی رفتار خرید مشتری، در زمینه ی خرید آنلاین
دسته: اقتصاد- تجارت الکترونیک
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 18
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
از
آنجایی که تراکنش های خرید در دنیای واقعی، بر مبنای فعالیت های رو دو رو
بین مشتری و پرسنل سرویس میباشد، تعاملات در تجارت الکترونیکی غالباٌ در وب
سایت فروشنده اتفاق می افتد. در این مطالعه به بررسی روابط بین مشخصه های
متعدد خرید آنلاین و رفتار خرید مشتری پرداخته شده است. نتایج مطالعه ی
آنلاین با 602 مشتری کره ای از یک فروشگاه کتاب آنلاین ، حاکی از این بود
که اطلاعات کیفیت، کیفیت واسط کاربری و دیدگاه امنیت، بر روی رضایتمندی
اطلاعات و مزایای رابطه ای تأثیر داشته، که این به نوبه ی خود به میزان
قابل ملاحظه ای مرتبط با تعهد سایت مصرف کننده و رفتار خرید واقعی میباشد.
واژگان کلیدی: تجارت الکترونیک ، اطلاعات، فروش، رفتار مشتری، وفاداری
مقدمه
محیط
تجارت الکترونیکی مبتنی بر اینترنت، به مشتریان اجازه داده تا اطلاعات
مربوط به خرید خود را جستجو و یا محصول یا سرویسی را به وسیله ی تعامل
مستقیم با فروشگاه آنلاین خریداری کنند. خرید های مشتری غالباٌ بر مبنای
ظاهر فضای سایبری، مانند تصاویر، عکس ها، اطلاعات کیفیت و کلیپ های ویدئویی
مربوط به ویدئو میباشد (Loshe,Spiller 1998;Kolesar ,Galbraith 2000).
خرید از یک فروشگاه آنلاین ، مشابه با خرید از یک کاتالوگ کاغذی میباشد،
چرا که هر دو شامل تحویل ایمیلی محصول خریداری شده بوده و در هر دو مورد،
مشتری نمی تواند آیتم های خرید را لمس یا بو کند(Spiller,Loshe 1997). از
این رو تعهد تجارت الکترونیکی و خرید آنلاین، به میزان زیادی بسته به واسط
کاربری و چگونگی تعامل با کامپیوتر ها میباشد. علاوه بر این، مشخصه های
نمایش اطلاعات، هدایت، تکمیل سفارش در یک رسانه ی خرید تعاملاتی، یکی از
فاکتورهای مهم در ایجاد اطمینان تجارت الکترونیکی نسبت به فروش های مرسوم
میباشد
جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید