مقالات تحقیقاتی

انگلیسی و لاتین

مقالات تحقیقاتی

انگلیسی و لاتین

ترجمه مقاله شبکه تبادل پیام کوانتوم با استفاده از مبادله: دام انداختن فوتون ها

عنوان انگلیسی مقاله: Quantum message exchanging network using entanglement swapping and decoy photons
عنوان فارسی مقاله: شبکه تبادل پیام کوانتوم با استفاده از تعویض و مبادله، گیرکردن و به دام انداختن فوتون ها
دسته: فیزیک
فرمت فایل ترجمه شده: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 12
ترجمه سلیس و روان مقاله آماده خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده
برای تأمین امنیت شبکه تبادل پیام کوانتوم، طرحی را ارائه دادیم که از ایده ای در مبادله و تعویض مخمصه (گیرکردن) تبعیت می کند. در این طرح، سرورهای شبکه خدماتی را برای آماده کردن حالت های گیر افتاد GHZ به صورت کانال های کوانتوم ارائه می دهد. برای جلوگیری از استراق سمع، روش کنترل امنیت پیشنهاد می شود. پس از بررسی امنیت، هر یک از کاربران مجاز می توانند به صورت مستقیم و با امنیت خاطر پیام هایش را با شخص دیگر درون شبکه مخابره کند.
کلمات کلیدی: ارتباط مستقیم ایمن کوانتوم، تبادل گیرکردن، شبکه ارتباطی کوانتوم PACS.  
ادامه مطلب ...

بررسی تاثیر استراتژی بازاریابی بین المللی بر ساختار تصمیم گیری در شرکت های صادراتی

عنوان کامل: پایان نامه بررسی تاثیر استراتژی بازاریابی بین المللی بر ساختار تصمیم گیری در شرکت های صادراتی فعال در صنایع غذایی

تعداد صفحات: 123

دسته: مدیریت



چکیده:

هدف از تحقیق حاضر بررسی تاثیر استراتژی بازاریابی بین المللی بر ساختار تصمیم گیری در شرکت های صادراتی فعال در صنایع غذایی است. روش این تحقیق از نظرهدف، کاربردی  و از نظر شیوه جمع آوری داده ها از نوع توصیفی – پیمایشی می باشد. جامعه آماری تحقیق حاضر کلیه کارشناسان شرکت های صادراتی فعال در صنایع غذایی می باشد. که با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای و با استفاده از فرمول دوم کوکران تعداد 385 نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند. ابزار اندازه گیری در این تحقیق پرسشنامه می باشد که روایی صوری آن توسط استاد راهنما و چند نفر از صاحب نظران  و روایی سازه با استفاده از تحلیل عاملی  تاییدی، تایید شد. پایایی پرسشنامه نیز با استفاده از آزمون آلفای کرونباخ سنجیده شد که ضریب آلفای کرونباخ .... است که نشان دهنده پایایی بالای پرسشنامه است. فرضیه های این تحقیق بررسی تاثیر استراتژی بازاریابی بین المللی بر ساختار تصمیم گیری در شرکت های صادراتی فعال در صنایع غذایی بود  که با استفاده از مدل معادلات ساختاری فرضیه ها مورد آزمون قرار گرفتند و نتایج نشان داد که استراتژی بازاریابی بین المللی بر ساختار تصمیم گیری در شرکت های صادراتی فعال در صنایع غذایی تاثیر معناداری دارد. نتایج فرضیه های فرعی نیز نشان دهنده تاثیر استراتژی بازاریابی بین المللی بر ساختار  متمرکز و نامتمرکز تصمیم گیری در شرکت های صادراتی فعال در صنایع غذایی تاثیر معناداری است.  

ادامه مطلب ...