مقالات تحقیقاتی

انگلیسی و لاتین

مقالات تحقیقاتی

انگلیسی و لاتین

گزارش کارآموزی لاستیکهای صنعتی، چسب، مواد پاک کننده رشته حسابداری


گزارش کارآموزی حسابداری شرکت صنعتی هنکل 

در لاستیکهای صنعتی، چسب، مواد پاک کننده

رشته حسابداری



تاریخچه فعالیت شرکت

شرکت صنعتی هنکل (سهامی خاص) بصورت شرکت سهامی خاص تأسیس شده است و طی شماره 16431 مورخ 30/10/1351 در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده است.

فعالیت اصلی شرکت

موضوع فعالیت شرکت طبق ماده 2 اسانامه شرکت شامل تولید، فروش، واردات و صادرات لاستیکهای صنعتی، چسب، مواد پاک کننده و سایر فعالیتهای مربوطه است.

  ادامه مطلب ...

بررسی رابطه بین هوش فرهنگی مدیران و استراتژی های مدیریت تعارض

عنوان کامل: پایان نامه بررسی رابطه بین هوش فرهنگی مدیران و استراتژی های مدیریت تعارض

تعداد صفحات: 173

دسته: مدیریت



چکیده:
پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه بین هوش فرهنگی مدیران و استراتژی های مدیریت تعارض به کارگرفته شده از سوی آنها در بین مدیران  طراحی شده است. جامعه آماری مورد تحقیق در این پژوهش کلیه مدیران ادارات دولتی شهر تنکابن است، نمونه پژوهش شامل 108نفر بوده که به روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شده است. برای سنجش متغیرها از پرسشنامه هوش فرهنگی  «مدل ویلیام اچ. پراد» که پایایی آن به وسیله آلفای کرونباخ 852/0 به دست آمد و پرسشنامه مدیریت تعارض «لایل ساسمن وسم دیپ» که پایایی آن به وسیله آلفای کرونباخ 878/0 به دست آمد استفاده شده است. روایی پرسشنامه نیز با استفاده از روایی محتوی توسط صاحب نظران و استاد راهنما تایید شد. برای آزمون فرضیه های تحقیق از آزمون همبستگی کندال استفاده شدو نتایج به دست آمده نشان می دهد که بین ابعاد هوش فرهنگی و استراتژی های مدیریت تعارض رابطه مثبت و معناداری وجود داردو بنابراین همه فرضیه ها تایید شدند.
  

ادامه مطلب ...

مقاله بررسی درمان با توتال هیپ آرتروپلاستی


بررسی بیمارانی که تحت توتال هیپ آرتروپلاستی با جزء فمورال سیمانی از نوع CPT قرار گرفته اند



فهرست


فصل اول: مقدمه1

فصل دوم: مروری بر متون3

فصل سوم: روش بررسی38

فصل چهارم: نتایج45

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری57

فهرست منابع68

ضمایم71

 

ادامه مطلب ...

گزارش کارآموزی پراید


فهرست:

پیشگفتار1

مقدمه4

موقعیت شرکت6

تاریخچه شرکت8

خودروهای تولیدی شرکت10

خودروهایی که در گذشته تولید شده10

تولیدات فعلی شرکت14

  ادامه مطلب ...

بررسی تأثیر بدرفتاری والدین بر عزت نفس دانش آموزان مقطع راهنمایی


دانلود روش تحقیق بررسی تأثیر بدرفتاری والدین

 بر عزت نفس دانش آموزان مقطع راهنمایی

فرمت ورد قابل ویرایش در 64 صفحه



مقدمه

مطالعه پیرامون نحوه رفتار والدین و ویژگیهای فرزندان موضوع بسیاری از تحقیقات علمی در کشورهای مختلف جهان بوده است از جمله موارد مهم و اساسی در این تحقیق ویژگی عزت نفس کودکان در رابطه با بدرفتاری والدین آنها است. بدون تردید خانواده عمده ترین و مؤثرترین نقش را در فرایند شکل گیری شخصیت برای ایجاد حس عزت نفس در کودکان دارد. در خانواده ای که صمیمیت، محبت، مهربانی وجود دارد کودک می تواند هم عزت نفس بالایی داشته باشد و هم تغییرات مطلوب در شخصیت او ایجاد گردد. از یک سو کودک می تواند با اطمینان به شخصیت خود با مشکلات روبرو شود و از سوی دیگر، بدون داشتن اضطراب و تشویش رفتارهای نامناسب خود را مورد تردید قرار داده و سعی می کند آنها را به نحو مطلوب تغییر دهد. شکل گیری بنیادین عزت نفس در کودکان متأثر از فضای کلی خانواده است.

می دانیم که اگر گویا فضای کل خانواده هر حرکت و رفتار کودک را علی رغم نادرست بودن پذیرا باشند، کودک به احتمال زیاد دچار اختلال رفتار می گردد زیرا تفاوت بین رفتارهای درست و غلط را نمی داند و از دیگران نیز انتظار دارد که همچون مادر و پدر هرگونه رفتار او را به گرمی و صمیمیت بپذیرد و چون چنین چیزی مقدور نیست مشکلات و درگیری های اجتماعی او آغاز می گردد. در نقطه مقابل خانواده هایی وجود دارند که رفتارهای کودک را نمی پذیرند و در حقیقت دائماً در حال طرد کودک خود هستند در چنین فضای خانوادگی کودک نمی داند چه چیزی باعث قبول و تشویق از طرف دیگران می گردد و کودک در هر امری دچار بلاتکلیفی است.   ادامه مطلب ...

بررسی اثر سرمایه فکری بر رضایت شغلی و عملکرد کارکنان

عنوان کامل: پایان نامه بررسی اثر سرمایه فکری بر رضایت شغلی و عملکرد کارکنان

تعداد صفحات: 178

دسته: مدیریت



چکیده:
سرمایه های فکری در یک سازمان دارایی هایی هستند که ارزش آنها با به اشتراک گذاشتن با دیگران و گذشت زمان افزایش می یابند. هدف از  انجام این تحقیق بررسی اثر سرمایه فکری بر رضایت شغلی و عملکرد کارکنان می باشد. این تحقیق ازنظرهدف کاربردی و از نظر شیوه گردآوری داده ها از نوع توصیفی- پیمایشی است. جامعه آماری این تحقیق شامل کارکنان بیمارستان شهید دکتر لبافی نژاد تهران می باشد روش گردآوری مباحث نظری آن کتابخانه ای بوده و داده های آن ازطریق پرسشنامه بدست آمده است. روایی پرسشنامه با نظر صاحبنظران در زمینه مدیریت تایید شد و و پایایی آن به کمک آلفای کرونباخ بدست آمد و برابر با 955/0 بوده است. داده ها از طریق نرم افزار SPSS و لیزرل و با استفاده از آزمون همبستگی  و مدل معادلات ساختاری تحلیل شده است. نتایج به دست آمده از مدل معادلات ساختاری نشان می دهد که سرمایه انسانی بر سرمایه ساختاری و سرمایه مشتری تاثیر گذار است و سرمایه مشتری نیز بر سرمایه ساختاری تاثیر می گذارد. همچنین نتایج نشان می دهد که سرمایه انسانی و سرمایه مشتری بر عملکرد سازمان تاثیر ندارند و نهایتا این که رضایت شغلی بر عملکرد سازمان تاثیر گذار است.
 

ادامه مطلب ...

گزارش کارآموزی محصولات لبنی می ماس


فهرست
فصل اول
مقدمه
تاریخچه محصولات
تاریخچه کارخانه
ظرفیت تولید
فصل دوم
مواد اولیه مورد استفاده
کنترل کیفیت آنها
  ادامه مطلب ...

پایان نامه جایگاه دموکراسی در ایران

فهرست:

پیشگفتار1

دموکراسی چیست؟ 3

الگوهای دموکراسی6

ابعاد نو و کهنه دموکراسی11

انواع دموکراسی از دیدگاه سی. بی. مک فرسون22

دموکراسی غیرلیبرالی: نوع کمونیستی22

دموکراسی غیرلیبرالی: نوع توسعه نیافته28

موج جدید نظریه های گذار به دموکراسی35

  ادامه مطلب ...

پایان نامه اعتباریابی پرسشنامه هوش هیجانی بار-اُن در جمعیت دانش آموزی


اعتباریابی پرسشنامه هوش هیجانی بار-اُن در جمعیت دانش آموزی شهر یزد در سال تحصیلی 87-1386

پایان نامه تحصیلی جهت اخذ مدرک کارشناسی

در رشته روانشناسی عمومی



فهرست:

فصل اول: طرح تحقیق

مقدمه4

بیان مسأله5

اهمیت و ضرورت تحقیق6

اهداف پژوهش7

- هدف کلی7

- اهداف جزئی7

سؤالات پژوهش7

فرضیه های پژوهش8

تعریف متغیر8

- تعریف نظری8

- تعریف عملیاتی8

 
ادامه مطلب ...

تحقیق در مورد توقیف اموال


مقدمه:

آیین دادرسی مدنی، مجموعه اصول و مقرراتی است که در مقام رسیدگی به امور حسبی و کلیه دعاوی مدنی و بازرگانی در دادگاههای عمومی، انقلاب، تجدید نظر، دیوانعالی کشور و سایر مراجعی که بموجب قانون موظف به رعایت آن می باشند بکار می رود. این تعریف ناظر به قسمت عمده ای از مقررات آیین دادرسی مدنی است که مقرراتی صرفاً شکلی هستند اما دلیل بر آن نمی شود تا همچون پندار غالب آنرا مجموعه ای صرفاً شکلی بدانیم. در مواردی در همین مجموعه نکاتی مطرح می شود که برای فهم آن باید به بحث های ماهوی پرداخت.

از جمله موارد مورد بحث بخش توقیف اموال است. امری که به ظاهر مطلبی برای بیان ندارد اما در هنگام مراجعه به عمل مشاهده می شود که در همین تاسیس تا چه میزان ابهام وجود دارد و گاهی اوقات با وجود تصریح قانونگذار رویه ای مخالف اتخاذ شده است. این موضوع به ترتیب زیر مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.


  ادامه مطلب ...