مقالات تحقیقاتی

انگلیسی و لاتین

مقالات تحقیقاتی

انگلیسی و لاتین

مقاله تعریف مدیریت



فرمت فایل: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش


مقدمه:

مدیریت فرایند به کارگیری مؤثر و کارآمد منابع مادی وانسانی در برنامه ریزی سازماندهی بسیج منابع وامکانات هدایت و کنترل است که برای دستیابی به اهداف سازمانی و بر اساس نظام ارزشی مورد قبول صورت می گیرد.

مدیریت امور اداری

مدیریت اداری پشتیبانی کننده واحد در زمینه های اداری خدمات و تدارکات است که در زمینه های زیر فعالیت دارد.  



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.